مقالات و تالیفات

معرفی تبلیغات کلیکی و استفاده بهینه آن

جمعه, 11 اسفند 1396 17:07 Written by

امروزه با گسترش کسب‌وکارهای آنلاین و پررنگ‌ترشدن نقش اینترنت در زندگی مردم، روش‌های تبلیغاتی سنتی نیز رفته‌رفته جای خود را به تبلیغات آنلاین و دیجیتالی می‌دهند. تبلیغاتی که برای مخاطبان بی‌شماری نمایش داده می‌شود که هر روزه درحال گشت‌وگذار در دنیای آنلاین هستند و هر یک می‌توانند به مخاطب و مشتری ارزشمندی برای شما تبدیل شوند.

22 ویژگی یک رهبر فوق‌العاده

جمعه, 11 اسفند 1396 12:40 Written by

برای رهبر بودن باید خصوصیات ویژه‌ای را در خود ایجاد یا تقویت کنید. اگر می خواهید مدیریت و رهبری یک سازمان را به صورت موفقیت آمیزی انجام دهید و مورد اعتماد کارمندان واقع شوید، یا در هر موقعیت دیگری نیز ویژگی‌هایی داشته باشید که از شما یک رهبر فوق‌العاده می سازد، به ویژگی های زیر توجه فرمایید.

چند استراتژی برای افزایش رضایت مشتری

جمعه, 11 اسفند 1396 11:40 Written by

یکی از مهم‌ترین شاخص‌های موفقیت در هر کسب و کار، رضایت مشتری (Customer Satisfaction) است. رضایت مشتری نگرشی اساسی درباره‌ی مسائل مربوط به مشتریان و بهبود عملکرد کسب‌وکار (در رابطه با محصولات یا خدمات) به دست می‌دهد.یک نظرسنجی در سال ۲۰۰۸ نشان داد که به طور کلی آنچه مشتریان را فراری می‌دهد قیمت‌های بالای محصولات یا خدمات نیست، بلکه ضعیف بودن ارتباط با مشتری و عدم رضایت مشتریان است.

شایع‌ترین مسائل و ناراحتی‌های کارکنان

جمعه, 11 اسفند 1396 10:00 Written by

بسیاری از کارکنان شکایت دارند که بخش منابع انسانی سازمان یا شرکتی که در آن کار می‌کنند، به مشکلات و اختلافات آنها به‌خوبی رسیدگی نمی‌کند. در یک نظرسنجی که در این رابطه صورت گرفت، تقریبا یک‌چهارم کارکنان گفتند که عملکرد بخش نیروی انسانی محل کارشان در حل مشکلات ناامیدکننده است.